SPORTSHOWROOM

Szűrés

  • Rendezés

  • Nem

  • Márka (Jordan)

  • Kollekció (1)

  • Stílus

  • Verzió (Taxi)

Air Jordan 1 taxi

Az Air Jordan 1 1985-ös debütálása óta az Air Jordan 1 dinamikus színváltozatairól ismert. Az első évben több mint egy tucatnyi olyan szemet gyönyörködtető dizájnt készítettek, amelyek még ma is keresettek. Annak ellenére, hogy az évtizedek során számos új AJ1 cipő jelent meg, ezek az eredeti színváltozatok továbbra is uralkodnak, és azóta is kevesen érik el ugyanezt a népszerűséget. Ez alól az egyik figyelemre méltó kivétel a Jordan 1 Taxi. Az Air Jordanek panteonjában viszonylag új jövevénynek számító Taxi általában három árnyalatot kombinál - a fehéret, a feketét és a ragyogó aranysárgát, amely ugyanolyan nevet visel, mint ez a feltűnő színváltozat.

Az első sneaker, amely ezt a sárga árnyalatot viselte, az 1996-os Air Jordan 12 Taxi volt, de hivatalos Air Jordan 1 Taxi csak 2022-ben jelent meg, bár a színt már használták egy 2018-as Friends and Family kiadáson, amelyet Zach Myers amerikai zenész és sneakerrajongó számára készítettek. Zenekara, a Shinedown éppen akkor dobta piacra új albumát - Attention, Attention -, így a cipő is ezt a nevet kapta, sőt, néhány dizájnelemet az album artworkjéből vett át, amelynek merész sárga borítóján középen egy nagy fekete felkiáltójel látható. Az előbbi a cipő orr-részén, a sarokbetéteken és a Nike Air márkajelzésen, az utóbbi pedig az oldalsó sarokrészre van nyomtatva.

Az AJ1 Attention, Attention hihetetlenül limitált volt, és a kinézetének rajongóinak további négy évet kellett várniuk az Air Jordan 1 Retro High OG Taxi 2022-es debütálásáig, hogy hozzájussanak valami hasonlóhoz. A sokak által Yellow Toe néven ismert, az 1985-ös Black Toe-ra emlékeztető színblokkoló stílus használata miatt, hasonlóan néz ki, mint Myers verziója, de az oldalsó sarokrészen lévő felkiáltójel nélkül. A taxisárga szín borítja a talpbetétet, a toe boxot és a sarokbetéteket, a Sail a középtalpon és a lábközépen keresztül látható, az elülső talpbetétek, a szemfedő és a swooshegyek pedig feketék.

Ezen a High kiadáson kívül a Jordan 1 Taxi Mid és Low változatai is megjelentek 2022 őszén, a gyerekeknek szánt változatok mellett férfi és női változatok is elérhetőek. A Low változat a High-top Sail-nél érintetlenebb fehér színnel rendelkezik, a szín a középtalpon, a lábközépen és a lábujjakon keresztül jelenik meg. Fekete színű a sarokrész, a gallér és a fűző, valamint a nyelvre hímzett Jumpman. A taxi sárga szín tölti ki a design többi részét, a külső talptól kezdve az elülső lábfejrészen lévő betéteken át a sarokba varrt Air Jordan szárnyakig.

Eközben a Mid Taxi ugyanazt a három színt használja, de más elrendezésben, mint a Low és High változat. A fehér szín csak a lábközépen és a talpközépen található meg, a fekete színű részek pedig a lábujjakon, a nyelven, a cipőfűzőn és a galléron. A márkajelzés is fekete színű, beleértve a Jordan szárnyakat az oldalsó galléron, az oldalsó falakon lévő swoosheket és a Jumpmant a nyelvfolton. A taxi ezután bevonja az elülső lábfej és a sarok, valamint a szemzug és a külső talp felsőrészét.

A gyerekek számára két Taxi modell volt - a Jordan 1 Mid Alt és a Crib. Mindkettő gyermekbarát adaptációval rendelkezik, mindkettőt tépőzáras pánttal rögzítették, és egyedül az utóbbi készült puha, rugalmas talppal, amely az egészen kisgyermekeknek megfelelő. Színileg mindkettő a cipő különböző részein a Taxi sárgát alkalmazza. Az Alt az egyébként fehér talpegységen, valamint az overlay-eken keresztül még világosabban megjelenik a feltűnő szín, míg a Crib a sarok és a lábujjak, valamint a gallér hátsó részén található húzózáró fülön viseli.

A kezdeti kiadásokat követő hetekben még több Jordan 1 Taxit hoztak ki, így 2022 végére a kínálat már elég jelentősen bővült. Ezek egyike volt az Air Jordan 1 Low FlyEase. Kifejezetten a mozgásukban korlátozottak számára tervezték, és egy cipzárral rendelkezik, amely felfelé húzódik a sarok hátsó része körül a szemtámasz mediális oldaláig, ahol egy tépőzárral rögzített húzózárhoz csatlakozik. A szemtámaszt szintén egy tépőzáras folt tartja lefelé, így a lábfej könnyen hozzáférhetővé válik. Az adaptált kialakítás mellett a cipő fekete, fehér és sárga esztétikája megegyezik a többi Taxi kiadáséval, a címzetes árnyalat az elülső lábfejrészen és a szemfedőn, a fehér középtalpba helyezett swooshes, a Jumpman logó a nyelven és az Air Jordan szárnyak a sarokra nyomtatva.

Egy másik figyelemre méltó Taxi dizájn, amely 2022 végén jelent meg, a Jordan 1 Mid SE Wear-Away volt. A felnőtteknek, tinédzsereknek, gyerekeknek és még kisgyerekeknek szánt változatokban megjelent tornacipő retrósabb megjelenésű, köszönhetően a törtfehér középtalpnak és az overlay kopott megjelenésének, amely a Taxi sárga színének feketére és fakó esztétikára utaló nyomokat mutat. A belső bélés szemet gyönyörködtető grafikával rendelkezik, amely a fekete, a sárga és a narancs és a piros mélyebb árnyalatait ötvözi, hogy a lángok illúzióját keltse, míg a merész sárga Jumpman logók a talpbetéten és a nyelven is helyet kaptak.

Egy kifejezetten nők számára készült mid-top is megjelent ez idő tájt. A Chutney Taxi néven ismert modell a többi Taxi dizájn élénk sárgáját kombinálja egy mélyebb Chutney-sárgával, amelyet egy narancssárga árnyalat fut át. Míg az előbbi szín borítja a toe boxot, a sarokbetéteket és a swoosheket, addig az utóbbi tónusos ellensúlyt nyújt az elülső lábfejbetéteken, a szemtámaszon és a galléron. A lábfej közepén, a nyelv és a Jordan Wings logó fekete színű, a gazdag árnyalatokat kiemeli, a Chutney színű Jumpman pedig a nyelvcímkét emeli ki.

Az Air Jordan 1 Taxi egy olyan edzőcipő, amely saját utat jelölt ki azáltal, hogy az eredeti AJ1-esek színösszeállítását egy élénk sárga színnel élénkíti. Számos különböző dizájn létezik már, de a Jordan 1 Taxi még csak most kezdődik, és az elkövetkező években ennek a lenyűgöző színváltozatnak újabb variációi várhatók.

Értékeld a Jordan 1 Taxi
(0)

A SPORTSHOWROOM sütiket használ. A cookie-kra vonatkozó szabályzatunkról.

Folytatni

válaszd ki az országodat

Európa

Amerika

Ázsia csendes-óceáni

Afrika

Közel-Kelet