Yeezy 350
75 árucikkA cipő, amely bebetonozta Yeezy helyét a sneaker-kultúrában.
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Slate"
- Ft50.723,33
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Black & Red"
- Ft61.592,61
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Bone"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Beluga"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Zebra"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Beluga 2.0"
- Ft117.025,97
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Static"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Cream White"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Oreo"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Light"
- Ft74.998,07
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Earth"
- Ft92.388,92
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Yecheil"
- Ft93.475,85
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Cloud White"
- Ft105.069,75
- Yeezy
- Boost 350
- "Butter"
- Ft68.838,80
- Yeezy
- Boost 350 V2 GID
- "Glow"
- Ft127.170,63
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Onyx"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Dazzling Blue"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Carbon"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Cinder"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Sesame"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "True Form"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Static"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Core Black & Red"
- Yeezy
- Boost 350
- "Pirate Black"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Beluga"
- Yeezy
- Boost 350
- "Jade Ash"
- Ft49.998,71
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Ash Pearl"
- Ft62.679,54
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Ash Blue"
- Ft60.868
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Mono Ice"
- Ft53.259,50
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Zyon"
- Ft48.549,47
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Cinder"
- Ft65.215,71
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Yeezreel"
- Ft72.824,21
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Citrin"
- Ft105.069,75
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Yecheil"
- Ft50.723,33
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Cloud White"
- Ft70.650,35
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Lundmark"
- Ft138.039,92
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Antlia"
- Ft54.346,42
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Static Black"
- Ft98.548,18
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Black"
- Ft92.388,92
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Clay"
- Ft79.708,09
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Israfil"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Yeshaya"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Synth"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Semi Frozen Yellow"
- Yeezy
- Boost 350
- "Turtle Dove"
- Yeezy
- Boost 350
- "Oxford Tan"
- Yeezy
- Boost 350
- "Pirate Black"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Ash Stone"
- Ft68.838,80
350
A Yeezy 350 először 2015-ben jelent meg a Yeezy bemutatóján a New York-i divathéten, amely Valentin-napon volt. A dizájn azonnal izgalmat keltett a Big Apple divatvilágában. A bemutató az NBA All-Star Game-hez is kapcsolódott, ami miatt az emberek a 350-esről beszéltek, és végül nagyobb érdeklődést váltott ki a cipő iránt, mint bármelyik korábbi divatbemutató. És ezzel megszületett a Yeezy-korszak.
A 350 hivatalosan ugyanezen év júniusában jelent meg fekete és szürke "Turtledove" színben, a tervezési tanácsadást Virgil Abloh, az Off-White utcai márka alapítója és Demna Gvasalia, a Balenciaga kreatív igazgatója végezte. A visszafogott esztétika Primeknit felsőrésszel és ugyanabból az anyagból és színből készült, túrázó stílusú fűzővel rendelkezik. Alul a Boost középtalp zökkenőmentesen illeszkedik a cipőbe, azt az illúziót keltve, mintha egyetlen egység lenne. Az egyetlen cél egy olyan cipő megalkotása volt, amely meghatározza a korát; valami egyedi dizájnnal.
2015 vége felé a Boost 350 sikere a Footwear News által rendezett 29. éves Achievement Awards-on érte el a csúcspontját, ahol elnyerte az Év cipője díjat. A limitált megjelenés a hype és a vágyakozás kaszkádját hozta magával, ami felhajtotta a viszonteladási értéket, és a cipőt rendkívül értékes és exkluzív darabbá tette.
Amikor Ye Virgil Abloh mellett és Giuseppe Zanotti irányításával cipőtervezést tanult, azt az ambiciózus célt tűzte ki maga elé, hogy elkészíti a rendkívül népszerű Nike Roshe saját változatát. Még azt is kijelentette, hogy le akarja váltani a Roshe-ot. Ez biztosította, hogy a Yeezy 350 világos koncepcionális alapokkal rendelkezzen, mint egy kényelmes, stílusos életmódcipő. De csak a V2-es megjelenéséig jutott közelebb Kanye ahhoz, hogy a 350-es egy széles körben elérhető sneaker legyen.
A V2 egy textúrázottabb, rugalmasabb felsőrészű, zokni-szerű érzést nyújtott, ami még több kreatív szabadságot adott Ye-nek, hogy kifejezze saját elképzeléseit. Kezdetnek a "SPLY-350" szöveget, ami a "Saint Pablo Loves You" rövidítése, digitális betűtípussal szőtte bele a cipő oldalába. Emellett néhány friss stíluselemet is hozzáadott, mint például egy vékony, cakkos csíkot az egyik oldalon, amely szintetikus monofil anyagból készült, hogy növelje a légáteresztő képességet, és egy megnövelt középtalpat, amely most már áttetsző. Az eredeti "Beluga" színváltozat is élénk színeket hozott, narancssárga hangsúlyai az átható semleges pisztolymetál színnel keveredve egy klasszikus tornacipőt eredményeztek. Azóta a V2 a legfelismerhetőbb Yeezy sziluetté vált, köszönhetően a rengeteg színváltozatnak és változatnak. Az egyik legkiemelkedőbb ilyen dizájn a 2018-as Triple White színváltozat volt, amely több mint egymillió párban jelent meg, és sokkal szélesebb körben növelte a cipő népszerűségét.
A Yeezy Boost 350 volt az a cipő, amely Kanye Westet divattervezővé tette. Újraírta a hírességekkel való együttműködés szabályait, és saját jogán elismert alkotóvá vált. A Yeezy 350 valami különlegeset ért el: a rajongók türelmetlenül várják minden egyes új színváltozat megjelenését, és a dizájn körüli felhajtás még mindig olyan nagy, mint valaha. A mai napig tartó, forrongó hype megerősíti, hogy a 350-es minden idők egyik legfontosabb cipője.