SPORTSHOWROOM

Szűrés

  • Rendezés

  • Nem

  • Márka (PUMA)

  • Kollekció (King Indoor)

Király beltéri

1966-ban a PUMA a portugál legenda, Eusebio segítségével dobta piacra a King futballcipőt. A következő évtizedek során a cipő sportikon lett, amelyet olyan legendák viseltek, mint Pelé, Cruyff és Maradona. 1999-ben a PUMA megalkotta a King Indoor cipőt az utcai futballt és az olyan pályán játszó változatok számára, mint a futsal. A lapos talpú, a kényelem és a tapadás csodálatos egyensúlyával rendelkező cipő klasszikus stílusa révén túllépett a sportágon, és a 2020-as évek közepén nosztalgikus tornacipőként tért vissza.

A PUMA King Indoor cipő felsőrésze kiváló minőségű bőrből készült, a lábfej és a sarokrészen támogató overlay-ekkel, valamint széles szemhéjalappal és oldalsó Formstrips-ekkel. A felhajtható nyelv a futballmúltra utal, de a személyre szabottabb megjelenés érdekében el is távolítható. Eközben gondosan varrott vonalak rögzítik a burkolatot a maximális tartósság érdekében, a puha textilbélés pedig kényelmesen illeszkedik a lábfejhez.

A King Indoor lapos talpbetéttel rendelkezik, amely aszfaltra és más kemény felületekre optimalizált. Középső talpát kényelmet nyújtó EVA-hab tölti ki, míg osztott talpazata jelöletlen gumiból készült. A kavargó tapadási vonalak és a halszálkás mintázatú futófelület kiváló tapadást biztosít, a stabil szár pedig a lábközépet támasztja alá.

A PUMA King Indoor cipőt energikus dizájnvonalak borítják, az elülső lábfején kanyargó íves varráshatásoktól kezdve a középtalpán átvett hullámos kontúrokig és a külső talpba vésett változatos tapadási mintázatokig. A sarokrészen egy ovális kivágás keretezi a márka híres Cat logóját, egy másik pedig a talpon, egy utolsó pedig a retró ihletésű nyelven található PUMA felirat felett ugrik át. Ez a throwback funkció a klasszikus sportcipőt és a King franchise mélyen gyökerező örökségét ünnepli a szemet gyönyörködtető arany kontúrral és a klasszikus logóval, amely az oldalsó szárnyon ismétlődik.

Míg az eredeti King Indoor-t az európai futballrajongók és az ifjúsági szubkultúrák szerették, a 2024-es újrakiadás sokkal szélesebb körben is népszerűvé vált a magával ragadó megjelenési kampányok, a jellegzetes színvilág és a stílusos együttműködések révén. Ewen Spencer brit fotós és Rhiannon Barry stylist készítette a bevezető kampányt, megörökítve a 2000-es évek eleji londoni grime szcéna egyedi divatját - egy olyan korszakot és helyet, amelyet Spencer maga is dokumentált, és amely központi szerepet játszott a King Indoor történetében. A kampány a sziluett nosztalgikus vonzerejét mutatja be, sikeres visszatérést biztosítva neki.

2025 márciusában a PUMA összefogott a KidSuper streetwear márkával, hogy létrehozzanak egy kollaboratív változatot, amelynek egyedi elemei az alapító Colm Dillane művészi stílusán alapulnak. Eközben az áprilisi Royalty Pack a Puma Kinget viselő ikonikus játékosok előtt tiszteleg a nagy futballnemzetek színeinek beépítésével. A bevezető kampány az utcai focistákat ünnepli, akiknek a King Indoor eredetileg készült, női utcai focistákat ábrázolva, akik a szarvasbőrrel bevont, szarvasbőrrel bevont tornacipőt viselik. Később a nyáron a holland Lack of Guidance márkával együttműködve egy elegáns, matt fekete kiadás készült, amely tökéletes kiegészítője a tekintélyes márka nosztalgikus, futball ihlette ruházatának.

Stílusos retro esztétikájával, megbízható old-school technológiájával és frissített anyagösszetételével a PUMA King Indoor egy kényelmes, mégis magával ragadó mindennapi tornacipő, amelyet átitat a sportos örökség és a labdarúgás hangulata.

Értékeld a PUMA King Indoor
(0)

A SPORTSHOWROOM sütiket használ. A cookie-kra vonatkozó szabályzatunkról.

Folytatni

válaszd ki az országodat

Európa

Amerika

Ázsia csendes-óceáni

Afrika

Közel-Kelet